کد |
عنوان |
نام نویسنده 1 |
نام خانوادگی نویسنده 1 |
نام نویسنده 2 |
نام خانوادگی نویسنده 2 |
نام نویسنده 3 |
نام خانوادگی نویسنده 3 |
نام نویسنده 4 |
نام خانوادگی نویسنده 4 |
999 |
سخن انجمن |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1000 |
مقدمه |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1001 |
بهار تاریخ نگار متعهد به اجتماع |
يحيي |
آتشزا |
آمينه |
فيضي |
. |
. |
. |
. |
1002 |
عنصر رنگ و حسّآميزي در سرودهای مانوی |
عباس |
آذر انداز |
معصومه |
باقري حسن كياده |
. |
. |
. |
. |
1003 |
تحلیل داستان موسی و شبان مولوی در چارچوب مکتب اگزیستانسیالیسم |
علي |
آزادمنش |
عيدالرضا |
شريفي |
ايرج |
جلالي |
. |
. |
1004 |
خوانش زیست محیطی داستان کوتاه صدا که میپیچد اثر نادر ابراهیمی |
سيمه |
آقاجاني |
طيبه |
شيخ ويسي |
. |
. |
. |
. |
1005 |
بررسی جلوه های ترس و اضطراب در آثار ادبی ضد جنگ |
محمود |
آقاخان بيژني |
محمد |
شيرويي |
. |
. |
. |
. |
1006 |
تنوع و تکرار تخلص در کلیات شمس |
زهره |
احمدي پور اناري |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1007 |
بازتاب بیمهری غزنویان نسبت به عناصر ایرانی در تاریخ بیهقی |
جميله |
اخياني |
مصطفي |
كريمي |
حسين |
فرهنگيان |
. |
. |
1008 |
زیباشناسی، نقد ادبی و شفیعی کدکنی |
علي اصغر |
ارجي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1009 |
بررسی مقایسهای مفاهیم فمینیستی کولی کنار آتش نوشتة منیرو روانیپور و دختر غبار نوشتة وندی ولس |
مائده |
اسدالهي |
سهيلا |
صلاحي مقدم |
. |
. |
. |
. |
1010 |
تحلیل ساختاری و نشانهشناختی حکایت فقیه تنگدست از منظر جنبههای نمایشی |
نرگس |
اسكويي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1011 |
بازجست زبان وفرهنگ عامه درتذكره نصرآبادي |
اصغر |
اسمعيلي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1012 |
بررسی و تحلیل شگردهای بازآفرینی حکایات تاریخی |
محمدحسين |
امانت |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1013 |
مقایسه بر پاره ای از ظرایف عرفانی تفسیر سوره یوسف در کشف الاسرار میبدی و اسرار العشق ایزد گشسب |
سيد محمد |
اميري |
مينا |
خادم الفقرا |
. |
. |
. |
. |
1014 |
بررسی ديدگاههاي فقهي مولانا بر اساس فتواهاي عاشقانه در غزلیّات شمس |
احمد |
امين |
اميرحسين |
كوهستاني |
. |
. |
. |
. |
1015 |
نقش تقابل های دیالکتیکی در ساختار قصاید سنایی |
محمد ابراهيم |
ايرج پور |
فرحناز |
رئيسي نافچي |
. |
. |
. |
. |
1016 |
تحلیل داستانِ شیخِ صنعان در منطقالطیرِ عطار بر اساس کهن الگوی سفر قهرمانِجوزف کمپبل |
فاطمه |
ايرواني |
سعيد |
حاتمي |
جليل |
شاكري |
. |
. |
1017 |
بررسی و تحلیلِ داستانِ کوتاه “آبیها” از مجموعه داستانِ “کنیزو” |
محمد |
باراني |
يعقوب |
فولادي |
. |
. |
. |
. |
1018 |
شاهنامه فردوسی پیش متن شاهنامه شاه طهماسبی ” با تاکید بر نگارههای داستان رستم و سهراب “ |
سید محتشم |
محمدی |
ایوب |
بازیاری |
مهوش |
رییسی |
. |
. |
1019 |
بررسی انگاره های کارناوالی در رمان سنگ صبورصادق چوبک |
فرزاد |
بالو |
مريم |
خواجه نوكنده |
. |
. |
. |
. |
1020 |
سیر تطوَر جریان حلمانیه |
سميرا |
بامشكي |
مهناز |
محمدزاده |
. |
. |
. |
. |
1021 |
دسترسی بر امر واقع لاکانی در تبیین و قرائتی از رساله الطیر و واقعه عاشورا |
فاطمه |
براتلو |
مهشيد |
رضوي رضواني |
. |
. |
. |
. |
1022 |
نظریه مبتنی بر واکنش خواننده در تذکره نویسی |
غفار |
برجساز |
شهلا |
خيلي الهي |
. |
. |
. |
. |
1023 |
بررسی عناصر اساسی نمایش در بازآفرینی ادبیات داستانی به ادبیات نمایشی |
زینب |
بنی اسدی |
رضا |
صرفی |
احمد |
امیری خراسانی |
یدالله |
آقاعباسی |
1024 |
ابر در اشعار مهدی اخوان ثالث و منوچهری دامغانی |
يداله |
بهمني مطلق |
فاطمه |
راهي |
. |
. |
. |
. |
1025 |
نقد جایگاه اجتماعی زن معاصر ایرانی در رماننگران نباش بر اساس نظریۀزن آمازون |
يدالله |
بهمني مطلق |
سيده سميه |
يوسفي پور |
. |
. |
. |
. |
1026 |
بررسی تفاوت های زبانی زنان و مردان در ادبیات مقاومت( با تکیه بر مکالمات رمان دا) |
يدالله |
بهمني مطلق |
فهيمه |
فرقاني اله آبادي |
. |
. |
. |
. |
1027 |
بررسی و تطبیقی زمان در مثنوی و رمان پستمدرن باتکیه بر داستان شهری و روستایی |
محمد |
بهنام فر |
رضا |
موصلي |
. |
. |
. |
. |
1028 |
دیگری در هزاردستان |
بهداد |
بيرانوند |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1029 |
تاریخچه ادبی ،فرهنگی آتش در ایران باستان |
هانيه |
پاكباز |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1030 |
تطبیق دو عنصرداستانیشخصّیت ودرون مایه دردوروایت عامیانه وکلاسیک بهرام وگلندام |
مهري |
پاكزاد |
منيره |
مسگري |
. |
. |
. |
. |
1031 |
بررسی ظرفیتهای نمایشی حکایتهای فابل مثنوی برای اقتباس پویانمایی |
طیبه |
پرتوی راد |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1032 |
درّ مکنون دهنامهایی عرفانی و ناشناخته در ادب فارسی |
ناهدي |
پزشكي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1033 |
بررسی شخصیت های رمان میرامار بر اساس مکتب انیاگرام |
شكرالله |
پورالخالص |
زهرا |
سلجوقي |
. |
. |
. |
. |
1034 |
نگاهی به اشعار عاشورایی شریفرضی ومحتشم کاشانی وسبک آن دو |
نويد |
پيري |
حسين |
الياسي |
. |
. |
. |
. |
1035 |
بررسی تطبیقی لحن داستان در گل و نوروز خواجوی کرمانی و جمشید و خورشید سلمان ساوجی |
موسي |
پيري |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1036 |
مشارکت و پیوندهای اجتماعی در سفرنامهی ناصر خسرو و سفرنامهها و تکنگاریهای جلال آل احمد |
اطهر |
تجلي اردكاني |
عشرت |
قبادي حبيب آبادي |
. |
. |
. |
. |
1037 |
تحلیل پیرنگ در داستانهای کوتاه شهریار مندنیپور بر مبنای بوطیقای فرمالیسم |
منوچهر |
تشكري |
قدرت الله |
قاسمي پور |
مريم |
بخشي |
. |
. |
1038 |
بررسی فعلهای پیشوندی در کتاب معانی کتابالله تعالی و تفسیرهالمنیر |
محمود |
جعفری دهقی |
مریم |
ایزدی پارسا |
. |
. |
. |
. |
1039 |
مقایسهی تطبیقی رويكردهاي اخلاقي قابوسنامه و تلماك |
حميد |
جعفري قريه علي |
مريم |
زارعي |
. |
. |
. |
. |
1040 |
ویژگیهای اسم و صفت در متون تاریخی عصر صفوی |
فرانك |
جهانگرد |
مائده |
سادات دربندي |
. |
. |
. |
. |
1041 |
تأثیرپذیری «محوی» کرد از اشعار فارسی وعربی سعدی شیرازی |
مصطفي |
جوانرودي |
طارق |
ياراحمدي |
. |
. |
. |
. |
1042 |
کنایههای نوساخته در دیوان صائب تبریزی |
ناهيد |
چاوشي |
محبوبه |
خراساني |
. |
. |
. |
. |
1043 |
صورت و ساختار در تحفه العراقین |
رسول |
چهر قاني منتظر |
فاطمه |
نوري |
. |
. |
. |
. |
1044 |
بررسی درونمایه عشق در اشعار شمس لنگرودی |
رسول |
چهرقاني |
پريسا |
ظفري |
. |
. |
. |
. |
1045 |
بازسرایی در شعر احمد شاملو |
نسرين |
چيره |
محمد |
طرغه |
. |
. |
. |
. |
1046 |
بررسی مؤلفههای ناتورالیسم در داستان بلند حاجی آقا |
عبدالله |
حسين زاده ميرعلي |
آرتميز |
صياد چمني |
. |
. |
. |
. |
1047 |
ایرانیان واعراب در زبانشناسی وتکوین بلاغت عربی |
سيد احمد |
حسینی كازروني |
سميه |
آورند |
هادي |
جاهد |
. |
. |
1048 |
بررسی سبکشناسانة عنوانهای شعر میمنت میرصادقی |
مريم |
حسيني |
پريا |
عباسي |
. |
. |
. |
. |
1049 |
پس زمینه ، مخاطب و جنسیت در گلستان سعدی |
محمود |
حكم آبادي |
صفورا |
كاظميان |
. |
. |
. |
. |
1050 |
کاربرد ادبی و هنری و تصویری الف درپهنه ادب پارسی |
غلامرضا |
حيدري |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1051 |
مفهوم خاموشي در غزليات شمس |
حسن |
حيدري |
يدالله |
رحيمي |
. |
. |
. |
. |
1052 |
حکمــت روشنــایی:گذری بر جهان شناسی حکیم سنایی غزنوی |
حسين |
حيدري |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1053 |
جان دوم در انديشۀ رودكی |
علي |
حيدري |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1054 |
آرکائیسم واژگانی و نحوی در اشعار شمس لنگرودی |
فاطمه |
حیدری |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1055 |
نقد جامعهشناختی مرگ در چنگال صادق هدایت |
الناز |
خجسته زنوزي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1056 |
علل مقبولیّت گنجینة الاسرار عمّان سامانی در میان آثار منظوم عاشورایی |
محمد جواد |
خدابنده سامانی |
ابوالقاسم |
رادفر |
. |
. |
. |
. |
1057 |
بررسی سه منظر ساختارگرایی در هزار حکایت صوفیان |
محبوبه |
خراساني |
شكوه |
فورجاني زاده |
. |
. |
. |
. |
1058 |
تجلی مؤلفه های نقد فرمالیستی در ” خواب زمستانی ” نیما یوشیج |
شهلا |
خليل الهي |
بتول |
مهدوي |
طاهري |
كاظمي |
. |
. |
1059 |
مضامین مشترک میان رمان در خرابات مغان و فیلم هامون از داریوش مهرجویی |
صبا |
دباغ منش |
محمدرضا |
نجاريان |
. |
. |
. |
. |
1060 |
مفهوم ریاضت نفس در نهج البلاغه و بازتاب آن در مثنوی مولوی |
ناهيد |
دهقان |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1061 |
بررسي سبك زبانی و ادبی آثار”محمد محمدعلي” |
زهرا |
دوستي |
آرش |
مشفقي |
. |
. |
. |
. |
1062 |
بررسی صورت و محتوای گوهرنامۀ خواجوی کرمانی |
رحمان |
ذبيحي |
مريم |
كسايي |
. |
. |
. |
. |
1063 |
مسئلۀ نسبت اسلام با شعر و شاعریدر نگاهی به مقدمّۀ تذکرههای فارسی |
سعيد |
رادفر |
يوسف |
بينا |
. |
. |
. |
. |
1064 |
پوستین کردن یا پوستین کندن؟ |
سميه |
رجبي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1065 |
برگزاری جشنهای باستانی در دربار غزنه به روایت تاریخ بیهقی |
سامان |
رحمان زاده |
عبدالله |
طلوعي آذر |
وزير |
مظفري |
. |
. |
1066 |
بررسی اساطیر آب و ماه در شعر مانگ و زریا از شیرکو بیکهس |
سامان |
رحمان زاده |
عبدالناصر |
نظرياني |
وزير |
مظفري |
. |
. |
1067 |
كهنترين دروازه گفتگوي جهاني درادب پارسی |
سعدالله |
رحيمي |
كبري |
رحيمي |
. |
. |
. |
. |
1068 |
معرفی،بررسی وتصحیح نسخۀصنایعالحسن تألیف فخری هروی |
حميد |
رضائي |
فرحناز |
رئيسي نافچي |
محمد ابراهيم |
ايرج پور |
. |
. |
1069 |
جامعه شناسی زبان مخفی |
محرم |
رضايتي كيشه خاله |
مجيد |
ايران نژاد نجف آبادي |
. |
. |
. |
. |
1070 |
خوانش داستان افشین و بودلف در تاریخ بیهقی با رویکرد تحلیل گفتمان |
قدسيه |
رضوانيان |
جعفر |
رضا پور |
. |
. |
. |
. |
1071 |
بررسی منظومه آرش کمانگیر اثر سیاوش کسرایی از دیدگاه نقشگرایی (فراقش متنی) |
حسين |
رضويان |
اعظم |
ميرزايي |
. |
. |
. |
. |
1072 |
زندان سروده های معاصر فارسی و عربی در شعر بهار و صافی نجفی |
يدالله |
رفيعي |
رمضان |
رضايي |
. |
. |
. |
. |
1073 |
بررسی تطبیقی رویکرد اجتماعی در اشعار شفیعی کدکنی و صلاح عبدالصبور |
ربابه |
رمضاني |
احمد |
خوانساري |
. |
. |
. |
. |
1074 |
مقایسه میان رشته ای اندیشه مولانا در مثنوی و راجرز در روانشناسی انسانگرا |
مريم |
روضاتيان |
فاطمه السادات |
مدني |
. |
. |
. |
. |
1075 |
بررسي و تحليل رند در دیوان سنایی |
مرضيه |
سرشناس |
احمد |
غني پور ملكشاه |
مرتضي |
محسني |
. |
. |
1076 |
اشكالات سروری در شرح بوستان |
جلال |
سلامي |
بهارك |
مخنقي |
. |
. |
. |
. |
1077 |
بوطیقای سورئالیستی در منظومه لیلی و مجنون نظامی |
الهام |
سيدان |
اسحاق |
طغياني |
. |
. |
. |
. |
1078 |
شیوهای نزدیک به روایت سینمایی در داستان جستوجو نوشتۀ احمد محمود |
مريم |
سيدان |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1079 |
برجسته سازیهای زبانی در شعرِ علی باباچاهی بر مبنایِ الگوی زبانشناختیِ جِفری لیچ |
جليل |
شاكري |
سميه |
محمدي نسب |
. |
. |
. |
. |
1080 |
نوآوریهای حوزه زبان و ادبیات عامه در شعر محمد علی بهمنی |
جليل |
شاكري |
رويا |
ارجمندي |
. |
. |
. |
. |
1081 |
نمادشناسی تصویر عقاب در شعر معاصر فارسی |
اكبر |
شاميان ساروكلائي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1082 |
بازتاب هنرمحمدی درآینه ی مثنوی مولاناجلال الدین بلخی |
فاطمه |
شفيعي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1083 |
بررسی نحوی و معنایی فعلهای کنشی زبان فارسی براساس دستور نقش و ارجاع |
شهين |
شيخ سنگ تجن |
راضيه |
مشهدي نژاد |
. |
. |
. |
. |
1084 |
موتیف های عشق ، آفتاب ، باد محور تصاویر و تعابیر شاعرانه در گلها همه آفتابگردانند قیصر امین پور |
طاهره |
صادقي تحصيلي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1085 |
بررسی ساختار درونی و بیرونی قدرت در کلیله و دمنه ( داستان شیر و گاو و بوف و زاغ ) |
مريم |
صادقي گيوي |
اكرم |
فرزانه |
. |
. |
. |
. |
1086 |
بررسي عناصر حماسۀ عرفاني در منطق الطير عطّار |
اسماعیل |
صادقی |
حبیب الله |
سمیرمی |
. |
. |
. |
. |
1087 |
طنز و طنزپردازی در گلستان |
ابوالفضل |
صالحي مرزيجراني |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1088 |
بررسی گفتمانی ضمیر من در مجموعههای شعری قیصر امین پور |
پریسا |
صالحی |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1089 |
توضیحی در باره ی یک بیت خاقانی |
شهربانو |
صحابي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1090 |
مدیریت بهره وری از زمان در خسرو و شیرین نظامی |
هانيه |
طاهرلو |
كامران |
پاشايي فخري |
. |
. |
. |
. |
1091 |
مقايسه منظومة ناظر و منظور وحشي بافقي و شاه و درويش هلالي جُغتايی |
نجمه |
طاهري ماه زميني |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1092 |
بررسي مضامين مشترک خلد برين وحشي بافقي و مخزن الاسرار نظامي |
نجمه |
طاهري ماه زميني |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1093 |
کتابشناسی کلیله و دمنه در زبان فارسی |
مجتبي |
طاووسي |
امين |
مجلي زاده |
. |
. |
. |
. |
1094 |
درآمدی بر بازشناسی انتقادی گزارههای تاریخی تذکرۀالاولیاء عطّار نیشابوری |
شيرزاد |
طايفي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1095 |
اقسام تشبیه به اعتبار ارکان |
حميد |
عابديها |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1096 |
پيرمرد خنزرپنزري در بوف كور هدايت: استعاره در متني فراواقعي |
حيات |
عامري |
بهروز |
ابراهيمي |
. |
. |
. |
. |
1097 |
بازنمایی و تحلیل رویکردهای ادبیات داستانی معاصر به موضوع حجاب |
مريم |
عاملي رضايي |
سميرا |
فرقاني |
. |
. |
. |
. |
1098 |
تحلیل توازن های کلامی در تمهیدات عین القضات همدانی |
اكرم |
عباسي |
ليلا |
ميرمجربيان |
. |
. |
. |
. |
1099 |
بررسی و تحلیل شیوه کاربست گزارههای پرسشی در تمهیدات عین القضات همدانی |
اكرم |
عباسي |
الهام |
سيدان |
. |
. |
. |
. |
1100 |
آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دومخارجی، حوزه ای شناختی و میان رشته ای: چشم انداز و دامنه تحقیقات در قرن بیست و یکم |
زهرا |
عباسي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1101 |
بررسی جایگاه تصنیف در اشعار دورة مشروطه با تکیه بر تصنیفهای ملک الشعرا بهار |
مهدي |
عبدي |
حامد |
ذهيري |
. |
. |
. |
. |
1102 |
آموزش مهارتهای اجتماعی در کلیلهودمنه |
زهرا |
عسگري |
نزهت |
نوحي |
فرهاد |
مرادي |
. |
. |
1103 |
تبیین “الگوی روایت” در سینمای بهرام بیضایی براساس نظریه کلود برمون |
حميرا |
عليرضا |
مريم |
افشار |
. |
. |
. |
. |
1104 |
سایۀ فلسفه بر سر نظریّۀ ادبی |
مجاهد |
غلامي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1105 |
گذر از حماسه به درام |
آزاده |
فخري |
رحمت |
اميني |
. |
. |
. |
. |
1106 |
بررسی مفهوم “عشق” در آرمانشهر احمد شاملو |
عبدالحسين |
فرزاد |
سميه |
مرادي جعفر لو |
بونس |
مرادي جعفر لو |
. |
. |
1107 |
واكاوي هويّت دررمان چراغهارا من خاموش ميكنم |
سهيلا |
فرهنگي |
زهرا |
صديقي چهارده |
. |
. |
. |
. |
1108 |
بازتاب نماد های عرفانی درمصیبت نامه عطار |
حسين |
فقيهي |
آرزو |
حيدري |
. |
. |
. |
. |
1109 |
قابليتهاي تصويري داستانهاي هفت گنبد براي اقتباس در قالب مجموعه تلويزيوني |
ابوالحسن |
قاسمي |
آناهيتا |
آقا طاهر |
. |
. |
. |
. |
1110 |
وجوه متن روایی و پایگاه روایت شنوها در الهی نامۀ عطار |
شهين |
قاسمي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1111 |
بررسی احساس کهتری غزنویان در تاریخ بیهقی براساس نظریه شخصیّت آدلر |
حسين |
قربانپور آراني |
راضيه |
شهرابي فراهاني |
. |
. |
. |
. |
1112 |
بونصر مشكان در تاریخ بیهقی”با تاکید بر رویکرد معنی شناسی نامه امیر مسعود به قدرخان با انشای بونصر” |
زيبا |
قلاوندي |
ايوب |
بازياري |
مهوش |
رئيسي |
. |
. |
1113 |
رنگ اقلیمی در شعر هوشنگ ابتهاج (سایه) |
رحمان |
كاظمي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1114 |
بازنمایی کارکرد جنسیت در متون اقناعی مطبوعات زبان فارسی از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی |
فروغ |
كاظمي |
طلايه |
جعفري |
. |
. |
. |
. |
1115 |
سمبولیسم فرانسه در عزاداران بَیَل |
مدينه |
كرمي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1116 |
بررسی سیمای زن در رمان تالار آینه اثر امیر حسن چهلتن |
پرستو |
كريمي |
سيدجمال الدين |
مرتضوي |
مليحه |
بهمن يار |
. |
. |
1117 |
بررسی مؤلفههای پایداری و دفاع مقدس بر اساسِ عنصر شخصیت در آثار احمد دهقان ( بچههای کارون، گردان چهار نفره، دشتبان) |
فهيمه |
كريمي |
محمد كاظم |
كهدويي |
. |
. |
. |
. |
1118 |
فضا و مؤلفههاي سازندة آن در شعر انقلاب با تأكيد بر اشعار بعد از انقلاب صفارزاده |
علي اكبر |
كمالي نهاد |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1119 |
بررسی توازن واژگانی در منظومه ایرج و هوبره |
عارف |
كمرپشتي |
مريم |
سليمان پور |
. |
. |
. |
. |
1120 |
نظام ارزشی گفتمان در قصه ای از مثنوی؛ رویکرد نشانه- معناشناختی |
ابراهيم |
كنعاني |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1121 |
تحلیل داستان شیر و گاوِ کتاب کلیله و دمنه از منظر روانکاوی فروید |
فاطمه |
كواشي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1122 |
روان شناسی شخصیّت در تاریخ بیهقی با توجّه به الگوی تیپ شناسی مایرز بریگز و طبایع چهارگانه دیوید کرسی |
مصطفي |
گرجي |
حميد |
آري براري |
. |
. |
. |
. |
1123 |
نقد روانکاوانه شخصيت در داستان پادشاه جهود و وزير مثنوي معنوي بر اساس نظريه آلفرد آدلر |
محبوبه |
مباشري |
سعيده |
حسين زاده اصفهاني |
. |
. |
. |
. |
1124 |
زمان داستانی در مقابل زمان نمایشی در نمایشنامههای منتخبی از بیضایی: مطالعه¬ای در روایت¬شناسی ادبیات نمایشی |
پرستو |
محبي |
محمدباقر |
قهرماني |
بهروز |
محمودي ختياري |
. |
. |
1125 |
بررسی و تحلیل تصویر شمس در آینهی غزلیات شمس |
رامين |
محرمي |
مرضيه |
عليقلي وند |
. |
. |
. |
. |
1126 |
نمادهای ابداعی در شعر فروغ فرخ زاد |
مرتضي |
محسني |
حسن |
محمديان |
. |
. |
. |
. |
1127 |
نمادگرایی شعرسهراب سپهری تحلیل ویژگیهای نمادین در مجموعه صدای پای آب |
هانيه |
محمدي |
مريم |
مسگر خويي |
. |
. |
. |
. |
1128 |
پیوند حکایت با عنوان باب در متون تعلیمی(با تکیه بر بوستان سعدی) |
عليرضا |
محمدي كله سر |
اعظم |
ابدالي |
. |
. |
. |
. |
1129 |
بررسی مضامین قلندری در غزلیّات عطّار و حافظ |
عباس |
محمديان |
فاطمه |
رفعت خواه |
زهرا |
بهراميان |
. |
. |
1130 |
بررسی مؤلفههای موسیقیایی تاریخ جهانگشا |
عليرضا |
محمودي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1131 |
مولانا و بازتولید گفتمان سلطنت مطلقه در تمثیلی عرفانی |
جليل |
مشيدي |
حجت الله |
كرمي |
. |
. |
. |
. |
1132 |
بررسی نمود دیالوگ در آموزههای مثنوی |
جليل |
مشيدي |
زهرا |
غربي |
. |
. |
. |
. |
1133 |
نوستالژی بازگشت به کودکی در شعر صدای پای آب سهراب سپهری |
اكبر |
معصومي |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1134 |
بررسی تطبیقی کتاب احمد اثر طالبوف تبریزی و امیل ژانژاک روسو از منظرادبی،آموزشی و میزان تاثیرپذیری کتاب احمد از امیل |
صديقه |
مولايي |
عليرضا |
شادآرام |
. |
. |
. |
. |
1135 |
وصف تحلیلی شب در چکامههای منوچهری و ابنخفاجه |
سعيد |
مهري |
احمد |
محمد نژاد پاشاكي |
. |
. |
. |
. |
1136 |
جایگاه و نقش زن در شعر ملکالشّعرای بهار و نسیم شمال |
سيد مجتبي |
ميرميران |
مهدي |
رادنيا |
. |
. |
. |
. |
1137 |
بررسی و تحلیل شخصیتهای اجتماعی گلستان سعدی |
عليرضا |
نبي لو |
فرسته |
دادخواه |
. |
. |
. |
. |
1138 |
بررسي تطبيقي رمان كليدر و برادران كارامازوف با تكيه بر مكتب رئاليسم |
رقيه |
نصر |
آرش |
مشفقي |
. |
. |
. |
. |
1139 |
بررسی اقتباسات قرانی نفثه المصدور زیدری بر محور تاثیرات بینامتنی |
مهرداد |
نصرتي |
محمدكاظم |
كهديي |
. |
. |
. |
. |
1140 |
مقایسه عناصرشعری “عاشورا” اثر جواهری و”حماسه حسینی” اثر شهریار |
علي |
نظري |
زينب |
سپهوند |
. |
. |
. |
. |
1141 |
تأثير آهنگ سنتی فارسي بر موسيقي سنتی بنگالي |
محمد |
نور عالم |
محمد |
مميت الرشيد |
. |
. |
. |
. |
1142 |
کارکردهاي هنري و معنايي تکرار در غزل هاي عطار |
محمد حسين |
نيكدار اصل |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1143 |
هم سویی هنری و محتوایی طنز حافظ و عبید زاکانی |
محمد حسين |
نيكدار اصل |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1144 |
نقدی برتصحیح عباسعلی وفایی ازجمشیدوخورشیدسلمان ساوجی |
اصغر |
هادي پور |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1145 |
کارکرد سینماییِ رنگ در شاهنامه |
سيد محسن |
هاشميان |
مصطفي |
حسيني گلكار |
. |
. |
. |
. |
1146 |
تحلیل دو داستان گنبد سبز و گنبد سرخ نظامی گنجهای بر اساس نظریه فرایند فردیّت یونگ |
ليلا |
هاشميان |
مريم |
رحماني |
. |
. |
. |
. |
1147 |
جایگاه بروج دوازدهگانه در شعر فارسی |
محبوبه |
همتيان |
آزاد |
پوده |
. |
. |
. |
. |
1148 |
آبشخورهای متنی و فرامتنی نیچه در فرهنگ ایرانی |
مجید |
هوشنگی |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
1149 |
ارتباط فلسفه با ادبيات، با نگرشي بر شعر برخي شاعران پارسي گوي |
رضا |
واعظی |
حسین |
احدی |
. |
. |
. |
. |